{"id":49172,"date":"2023-11-29T16:15:17","date_gmt":"2023-11-29T15:15:17","guid":{"rendered":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/?page_id=49172"},"modified":"2023-12-15T09:20:58","modified_gmt":"2023-12-15T08:20:58","slug":"ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/","title":{"rendered":"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum"},"content":{"rendered":"

\"KCC\"<\/p>\n

Wil jij pati\u00ebnten te woord staan? En iets voor hen kunnen betekenen? Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum (KCC). Esther werkt sinds oktober 2022 bij het KCC en vertelt er graag meer over.<\/strong><\/p>\n

Wat houdt het werk bij het klantcontactcentrum in?<\/strong><\/h3>\n

Wij beantwoorden telefonisch vragen van pati\u00ebnten. Vaak zijn dit vragen over afspraken. Een pati\u00ebnt is bijvoorbeeld doorverwezen door de huisarts en wil een afspraak inplannen. Zo\u2019n telefoontje begint met goed \u00a0luisteren naar de pati\u00ebnt. Waar belt de pati\u00ebnt voor? Wij controleren gegevens van de pati\u00ebnt, zodat wij zeker weten dat we het juiste dossier hebben. Aan de hand van een stroomschema helpen we de pati\u00ebnt vervolgens verder. Pati\u00ebnten bellen ook voor herhaalmedicatie. Wij zetten het recept klaar in een order, zodat de arts of de assistent het met \u00e9\u00e9n handeling naar de apotheek kan sturen. Ook helpen we pati\u00ebnten met vragen over MijnMMC. Dit is het digitale pati\u00ebntendossier van M\u00e1xima MC. Vaak kunnen we pati\u00ebnten direct helpen. Bijvoorbeeld wanneer een pati\u00ebnt niet kan inloggen. Als de vraag te technisch wordt, zetten we het door naar het beheer team.<\/p>\n

Heb je medische kennis nodig om bij het klantcontactcentrum te werken?<\/strong><\/h3>\n

Nee, je hebt geen medische kennis nodig. We krijgen soms medische vragen binnen. Bijvoorbeeld over hechtingen of over het gebruik van medicatie. Deze vragen zetten we door naar de polikliniek. \u00a0Bij voorkeur doen we dat via een order, zodat we de polikliniek zo veel mogelijk ontlasten. Als een vraag spoed heeft, zetten we de pati\u00ebnt direct door naar de polikliniek.<\/p>\n

We werken met stroomschema\u2019s die samen met de poliklinieken zijn opgesteld en getest. Elke polikliniek heeft een eigen stroomschema. Op korte termijn starten we met een nieuw beheersysteem voor de stroomschema\u2019s. De beheerder van het KCC kan de stroomschema\u2019s dan elke dag aanpassen. Bijvoorbeeld wanneer een arts onverwachts een dag afwezig is.<\/p>\n

Wat heb je wel nodig om bij het klantcontactcentrum te werken?<\/strong><\/h3>\n

Allereerst moet je het leuk vinden om veel te bellen. De dag bestaat voor een groot deel uit het beantwoorden van telefoongesprekken. Wij willen de pati\u00ebnt zo snel en zo goed mogelijk helpen. We kunnen niet altijd aan alle wensen van de pati\u00ebnt voldoen, maar proberen wel het gesprek zo te voeren dat de pati\u00ebnt toch tevreden is. Ook moet je kunnen omgaan met pieken in het werk. De ochtenden, met name de maandag, zijn het drukste. Het kan wel eens gebeuren dat er dan een aantal pati\u00ebnten in de wacht staan.<\/p>\n

Wat maakt dat jij graag bij het klantcontactcentrum werkt?<\/strong><\/h3>\n

Hiervoor werkte ik bij de receptie\/telefonie binnen MMC. De contacten met de pati\u00ebnten waren daar veel korter. Mijn gesprekken met de pati\u00ebnten zijn nu langer. Dat vind ik prettig. Ook vind ik het mooi dat ik wat kan betekenen voor de pati\u00ebnt. Wanneer ik een moeder aan de telefoon heb met een huilend kind op de arm en ik zo snel mogelijk een afspraak voor ze kan inplannen, ben ik blij. Het KCC is relatief nieuw binnen MMC. We groeien flink en steeds meer poliklinieken maken gebruik van onze diensten. Als medewerkers krijgen we de kans om mee te bouwen. De fijne collega\u2019s zorgen er ook voor dat ik iedere dag met plezier naar het werk ga. Als we even geen telefoongesprekken hebben of andere werkzaamheden hebben, kletsen we bij.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Wil jij pati\u00ebnten te woord staan? En iets voor hen kunnen betekenen? Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum (KCC). Esther werkt sinds oktober 2022 bij het KCC en vertelt er graag meer over. Wat houdt het werk bij het klantcontactcentrum in? Wij beantwoorden telefonisch vragen van pati\u00ebnten. Vaak zijn dit vragen over afspraken. Een pati\u00ebnt […]<\/p>\n","protected":false},"author":221,"featured_media":1,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_acf_changed":false,"ep_exclude_from_search":false,"footnotes":""},"tags":[],"class_list":["post-49172","page","type-page","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"acf":[],"yoast_head":"\nOntdek het werk als medewerker klantcontactcentrum - Werken bij MMC<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Werken bij MMC\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2023-12-15T08:20:58+00:00\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"3 minuten\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/\",\"url\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/\",\"name\":\"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum - Werken bij MMC\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/#website\"},\"primaryImageOfPage\":{\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage\"},\"thumbnailUrl\":\"\",\"datePublished\":\"2023-11-29T15:15:17+00:00\",\"dateModified\":\"2023-12-15T08:20:58+00:00\",\"description\":\"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"nl-NL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/\"]}]},{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"nl-NL\",\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage\",\"url\":\"\",\"contentUrl\":\"\"},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Werken bij MMC\",\"item\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/#website\",\"url\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/\",\"name\":\"Werken bij MMC\",\"description\":\"\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":{\"@type\":\"PropertyValueSpecification\",\"valueRequired\":true,\"valueName\":\"search_term_string\"}}],\"inLanguage\":\"nl-NL\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum - Werken bij MMC","description":"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum","og_description":"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.","og_url":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/","og_site_name":"Werken bij MMC","article_modified_time":"2023-12-15T08:20:58+00:00","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Geschatte leestijd":"3 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/","url":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/","name":"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum - Werken bij MMC","isPartOf":{"@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"","datePublished":"2023-11-29T15:15:17+00:00","dateModified":"2023-12-15T08:20:58+00:00","description":"Medewerker klantcontactcentrum Esther vertelt over haar werk: telefonisch te woord staan van pati\u00ebnten, inplannen, verzetten en annuleren van afspraken, herhaalmedicatie doorzetten en vragen over het elektronisch pati\u00ebntendossier (Mijn MMC) beantwoorden.","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#primaryimage","url":"","contentUrl":""},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/ontdek-het-werk-als-medewerker-klantcontactcentrum\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Werken bij MMC","item":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Ontdek het werk als medewerker klantcontactcentrum"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/#website","url":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/","name":"Werken bij MMC","description":"","potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/?s={search_term_string}"},"query-input":{"@type":"PropertyValueSpecification","valueRequired":true,"valueName":"search_term_string"}}],"inLanguage":"nl-NL"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/49172","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/users\/221"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=49172"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/49172\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":49325,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/49172\/revisions\/49325"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=49172"}],"wp:term":[{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.mmc.nl\/werkenbijmmc\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=49172"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}