Klachtenformulier

Alle medewerkers van MMC proberen uw bezoek aan het ziekenhuis zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan voorkomen dat u over (delen van) uw behandeling of verblijf niet tevreden bent. Wanneer u niet tevreden bent kunt u dat het beste eerst bespreken met de betrokken persoon of zorgverlener. Wellicht kan hij of zij direct met een oplossing komen of een misverstand rechtzetten.

Heeft u deze stap al ondernomen of heeft u moeite met het aanspreken van de persoon of afdeling? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionarissen zijn medewerkers die zorg dragen voor de opvang en de bemiddeling van klachten in het ziekenhuis. Zij hebben binnen het ziekenhuis een onafhankelijke positie.

  • * invoer verplicht

    Persoonlijke gegevens betrokken patiënt
  • Date Format: DD dash MM dash YYYY
  • Vul onderstaande velden in indien u zelf niet bovenstaande patiënt bent.
  • Vul onderstaande twee velden in indien van toepassing.
  • Beschrijf hieronder uw klacht
  • Met het indienen van uw klacht geeft u, voor zover redelijkerwijs noodzakelijk voor de behandeling van uw klacht, toestemming tot inzage in uw medisch dossier. Mocht het zijn dat u deze toestemming niet wenst te verstrekken, dan kunt u dat vanzelfsprekend aangeven en zal dit verzoek worden gerespecteerd. Bekijk ook onze privacystatement.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.