Poliklinieksecretaresse Ouderengeneeskunde
Ben jij toe aan een uitdagende en dynamische baan? Ben je proactief en verantwoordelijk? Dan zoeken we jou voor ons professionele en ambitieuze team ouderengeneeskunde.
Vacature details
- Eindhoven
- 32 - 36
- € 2.528,00 - € 3.579,00
Jij zorgt voor
- Een eerste aanspreekpunt voor de patiënt. Jij bent de schakel tussen de patiënt en de arts.
- Het maken van afspraken en bijbehorende telefoniewerkzaamheden.
- Een correcte voorbereiding en afhandeling van de spreekuren.
- Begeleiding van het spreekuur: je plant complexe afspraken, waar meerdere disciplines bij betrokken zijn. Een goede afstemming, alertheid en nauwkeurigheid is hierin noodzakelijk voor het behandeltraject van de patiënt.
- Het geven van informatie en voorlichting omtrent het zorgtraject aan de patiënt en diens mantelzorgers.
- Overige administratieve en ondersteunende taken op de polikliniek ten behoeve van artsen, verpleegkundigen, medisch psychologen en paramedici.
- Participatie in werk- en/of projectgroepen t.b.v. optimalisatie van de werkprocessen.
- In gevallen van personele krapte, en na inwerken, wordt je mogelijk deels ingezet op de polikliniek interne geneeskunde of polikliniek allergologie. Ouderengeneeskunde vormt hierin de basis.
Wij bieden je een uitdagende en afwisselende functie. Als poliklinieksecretaresse ben je een echte ‘spin in het web’ en ben je werkzaam binnen een ambitieus team. Je bent voor meerdere zorgprofessionals het eerste aanspreekpunt. Vanwege de relatief kleine omvang van het team moet je in staat zijn snel te kunnen schakelen tussen werkzaamheden. Ondanks dat je onderdeel bent van een groter team werk je met momenten ook solistisch.
Dit doe je samen met
Je collega’s van de polikliniek ouderengeneeskunde. Ons team bestaat uit twee internisten ouderengeneeskunde, vier geriatrie verpleegkundigen, (coördinerend) poliklinieksecretaresses (die ook werkzaam zijn op de polikliniek interne geneeskunde), fysiotherapeuten en psychologen. Samen staan wij voor de dagelijkse uitdaging om onze patiënten gastvrij, snel en op een professionele manier te helpen.
Meer informatie over de polikliniek ouderengeneeskunde: Polikliniek ouderengeneeskunde – Máxima MC.
Patricia van Rijt ( poliklinieksecretaresse) "Als secretaresse op de polikliniek ouderengeneeskunde ben ik het eerste contactpersoon voor onze patiënten en ondersteun ik als secretaresse de medisch specialisten en geriatrie verpleegkundigen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde en ik haal veel voldoening uit het geven van persoonlijke aandacht aan onze patiënten en het uitvoeren van de uiteenlopende taken op de polikliniek. Het is een dynamische en verantwoordelijke functie waarin ik echt het verschil kan maken en deel uitmaak van een hecht team."
Dit past bij je als
- Je een gediplomeerd (medisch) secretaresse bent. Je werkervaring op een polikliniek hebt en ervaring met een elektronisch patiëntendossier is een pre.
- Je bekend bent met de medische terminologie.
- Je rust uitstraalt en communiceert op een duidelijke en plezierige manier (zowel in het Nederlands als Engels), waardoor patiënten en hun naasten zich op hun gemak voelen en goed geïnformeerd worden.
- Je beschikt over sociale vaardigheden zoals tactvol, inlevingsvermogen, geduld, proactieve houding, verantwoordelijkheid kunt/durft te nemen en een klachtgerichte houding.
- Je alert bent op kansen, meedenkt in ontwikkelingen en zaken ter discussie stelt.
- Je stevig in je schoenen staat en bijdraagt om een druk spreekuur soepel in goede banen te leiden. Met jouw stressbestendigheid blijf je ook bij drukte vriendelijk en begripvol.
Je kiest voor Máxima MC omdat
- We zijn uitgeroepen door Randstad tot de meest aantrekkelijke werkgever in de non-profit sector – en dat voel je elke werkdag.
- Bij ons de gezondheid van onze patiënten in goede handen is. Om ons werk optimaal te kunnen doen, zorgen we goed voor onszelf en voor elkaar. Bekijk ons jaardocument van 2024 om een beeld te krijgen van de ontwikkelingen in het MMC.
- Onze ruim 4000 medewerkers iedere dag werken aan de beste zorg. We innoveren en ontwikkelen. We bedenken nieuwe technieken en organiseren de zorg slim.
- We als topklinisch opleidingsziekenhuis veel opleidingsmogelijkheden bieden.
- Wij een mooi arbeidsvoorwaardenpakket aanbieden, inclusief interessante regelingen als meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en activiteiten op gebied van gezondheid. Deze functie is ingeschaald in FWG-schaal 35 (maximaal € 3.579,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek) conform de generieke functie medisch assistent B2. Goed om te weten: per 1 februari én 1 augustus 2026 vinden er structurele loonsverhogingen plaats van 2%.
- We als ziekenhuis steeds meer bezig zijn met verduurzamen. We maken deel uit van de top op het gebied van CO2-reductie in ziekenhuizen.
Lees meer over MMC…
Nieuwsgierig geworden?
Heb je interesse in deze functie bij Máxima MC? Dan zien we graag jouw reactie, in ieder geval voor 15 december a.s., via onderstaande button.
Heb je inhoudelijke vragen? Bel met Ruud van der Horst ( afdelingshoofd) te bereiken via telefoonnummer 040-8886300 of mail naar Ruud.van.der.Horst@mmc.nl. Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure? Bel met Conchita Velloso y Bodar (corporate recruiter), te bereiken via telefoonnummer 06-13173836 of mail naar conchita.vellosoybodar@mmc.nl.
Voor iedere medewerker die wij aan willen nemen gaan we referenties na, vragen we een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op en controleren we (indien van toepassing) het beroepsregister.
Bekijk je deze vacature via een andere website dan werkenbijmmc.nl? Check de vacature ook op onze eigen website. Externe websites nemen namelijk niet altijd alle informatie volledig over.