Personeelspas, dienstkleding en subsidie OAZ
Personeelspas
Iedereen binnen Máxima MC krijgt bij indiensttreding een personeelspas. Op de personeelspas staat jouw naam, functie en een foto die bij het maken van de pas wordt gemaakt. De personeelspas dient altijd zichtbaar te worden gedragen.
De personeelspas heb je nodig voor:
- Het ophalen van je dienstkleding
- Toegang tot ruimtes (deze worden door de afdeling beveiliging aan je toegekend)
- Het openen van de fietsenstalling
- Het openen van de personeelsingang
- Het openen van de centrale garderobe bij je werkplek
De personeelspas kun je op je eerste werkdag (of in afstemming met je leidinggevende al voor je eerste werkdag) ophalen bij het servicebureau (route 244) in Veldhoven.
Vragenlijst subsidies OAZ
De overheid kent verschillende regelingen/subsidies waar werkgevers gebruik van kunnen maken bij het aannemen van nieuwe medewerkers. Om te inventariseren voor welke medewerkers welke regelingen/subsidies van toepassing zijn hebben wij een externe partner, OAZ, in de arm genomen. OAZ gebruikt hiervoor een digitale vragenlijst die je op korte termijn in je werk e-mail zult ontvangen. De vragenlijst bestaat uit maximaal 3 vragen en kost minder dan 1 minuut van je tijd.
De e-mail wordt verstuurd vanuit Mijn OAZ en heeft als onderwerp ‘Indiensttredingsformulier’.
Omdat het kan voorkomen dat deze email in je spamfilter terecht komt, willen we je vragen hier alert op te zijn en ook je spamfilter/ongewenste mail te controleren wanneer je binnen vier weken na indiensttreding geen e-mail ontvangt.
Uiteraard wordt de informatie uit de vragenlijst alleen gebruikt voor het aanvragen van de subsidies. We stellen je medewerking zeer op prijs.