18 november 2025

Storing netwerk Máxima MC

Door een technisch probleem is er een storing in het netwerk en telefonie. Er is geen aanwijzing voor een cyberaanval. Afspraken, behandelingen en operaties in Máxima MC op beide locaties vandaag, dinsdag 18 november, gaan niet door. Alle patiënten die het betreft, worden persoonlijk gebeld.

Máxima MC is door de storing alleen bereikbaar voor vragen die spoed hebben. Bel het ziekenhuis daarom niet als u een vraag heeft die ook tot de volgende dag kan wachten. Dat geldt ook voor het maken of verzetten van afspraken.

De zorg voor patiënten die al opgenomen zijn in het ziekenhuis gaat door. We zoeken naar de oorzaak van de storing.

Tijdelijke telefoonnummers:
Hieronder vindt u een overzicht van deze tijdelijke telefoonnummers:

Deze tijdelijke telefoonnummers kunt u alleen gebruiken tijdens deze storing.

We begrijpen het ongemak dat de storing veroorzaakt. We vragen u om onze updates te blijven volgen voor nieuwe informatie.

Q&A – Storing netwerk Máxima MC

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over de situatie van vandaag.
We begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn en doen ons best om u zo goed mogelijk te informeren.

  • Waarom worden afspraken afgezegd?

    Door een netwerkstoring kunnen we vandaag, 18 november, geen afspraken, behandelingen of operaties uitvoeren. We werken hard aan een oplossing.

  • Geldt dit voor alle afspraken?

    Ja, alle afspraken, behandelingen en operaties van vandaag vervallen. Ook telefonische afspraken en webconsulten gaan niet door.

  • Moet ik zelf bellen om een nieuwe afspraak te maken?

    Nee, dat hoeft niet. U krijgt vanzelf bericht van ons om een nieuwe afspraak in te plannen.

  • Gaat de zorg voor opgenomen patiënten door?

    Ja, de zorg voor patiënten die al in het ziekenhuis liggen gaat gewoon door.

  • Hoe lang duurt de storing?

    We zoeken op dit moment naar de oorzaak. We kunnen nog niet zeggen wanneer het is opgelost. Houd onze website in de gaten voor updates.

  • Ik heb al medicatie ingenomen of ben nuchter gebleven, wat nu?

    We begrijpen dat dit vervelend is. Helaas kunnen we u vandaag niet helpen. We nemen zo snel mogelijk contact op voor een nieuwe afspraak.

  • Kan ik mijn afspraak via MijnMMC verzetten?

    Nee, door de storing werkt MijnMMC niet. U krijgt vanzelf bericht van ons voor een nieuwe afspraak.

  • Kan ik nog wel naar de spoedeisende hulp komen?

    Nee, de spoedeisende hulp blijft dicht voor acute zorg.

  • Kan ik bloed laten prikken?

    Nee, op dit moment kunt u geen afspraak maken om bloed te laten prikken.

  • Kan ik medicatie ophalen bij de apotheek?

    Ja, het is mogelijk om uw medicatie op te halen bij de apotheek.

  • Heeft dit gevolgen voor mijn behandeling op langere termijn?

    We doen ons best om uw behandeling zo snel mogelijk opnieuw in te plannen. Uw zorg blijft onze prioriteit.

  • Kan ik op bezoek bij mijn naaste(n) die in MMC opgenomen is?

    Ja, u kunt op bezoek komen bij uw naasten. Hiervoor gelden de normale bezoektijden op alle afdelingen.